carrobergstrom.blogg.se

Mitt liv i ord,

Glad Påsk

Publicerad 2015-04-03 19:01:39 i Allmänt,

Vill önska alla en Glad Påsk med många påskägg och massor av god mat :) 

Själv blir det inte så speciellt, ska åka till mamma och grilla imorgon men innan det så blir det shopping på stan. Ångestshopping kallas det ;) 
Har ju faktiskt vågat ringa läkaren och bokat tid för den jobbiga undersökningen jag dragit fram på i många år. Så lite vuxenpoäng till mig! 

Men ikväll blir det lugnt, är sjukt trött så blir en tidig kväll, som vanligt. Väntar på att klockan ska bli 20.00 då mina tv-program börjar då. Men än en gång, hoppas alla får en toppen helg. 

"Om ni nu måste snacka om mig bakom ryggen, gör det lite diskret då. Eller kom till mig på en gång, jag bits inte." 







Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela