carrobergstrom.blogg.se

Mitt liv i ord,

Längesen sist

Publicerad 2015-04-11 11:17:00 i Allmänt,

God morgon!

Nu var det längesen jag orkade skriva. Varit en helt underbar vecka med sol även om denna blåst förstörde lite. Humöret har varit på topp och då många barn varit lediga på jobbet så har  man hunnit med både det ena och det andra. Men nu är påsken över och det är dags att sluta vara bortskämd och inse att verkligheten är på väg tillbaka igen ;) 

Gårdagen var helt underbar, efter jobbet åkte jag till brorsan och fick umgås med alla ungar på samma gång, dom var som vanligt på sitt bästa humör och jag fick pussar och kramar så det räcker ett tag. Men än är helgen inte över, om några timmar kommer Nova hit och sover över. Hon har redan bestämt att vi ska gå till donken och äta, och på vägen hem ska vi gå till massa lekparker och affären för att köpa frukt och choklad till chokladfontänen. Sen blir det filmmys och massa tjejsnack <3 
Men det första jag måste göra innan hon kommer är att ta fram dammsugaren, katterna har haft maratonlopp inatt och det är kattsand över hela golvet.. Fråga mig inte hur dom lyckats men det har dom. 

Hoppas alla får en underbar lördag, för det ska jag ha :) 

"Vi kan inte skänka barnen framtiden,
men vi kan ge dem nuet."




Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela