carrobergstrom.blogg.se

Mitt liv i ord,

Torsdag

Publicerad 2015-04-23 08:47:52 i Allmänt,

Hej alla fina !

Har inte orkat skriva då inläggen bara skulle blivit deprimerande att läsa. Haft några helvetes dagar med inläggning på sjukhuset, läkarbesök, blodprover, sladdar uppkopplade överallt och magnetröntgen för att hitta vad som är fel med mig. Men allt ser bra ut vilket borde göra mig glad, men jag hade hellre önskat att dom hittat något så jag kunde få medicin och sedan skulle allt bli bra. Istället får jag fortsätta må såhär och bara hoppas att det försvinner sakta men säkert. 

Har inte fått jobba på 1,5 vecka och jag saknar alla fina barn och kollegor så otroligt mycket. Nu är jag sjukskriven 50% från och med måndag så jag får väl unna mig med att jag får träffa dom iaf fyra timmar om dagen. Håller alla tummar och tår att jag inte blir sämre av att jobba för då måste jag bli sjukskriven på heltid.  De resterande fyra timmarna blir det läkarbesök, undersökningar , observation av mitt hjärta och sjukgymnast.. Kan ju lova att jag hellre jobbat... Tur jag har frikort inom sjukvården för annars hade jag blivit fattig. 

Imorgon är sista dagen som helsjukskriven så ska faktiskt unna mig en klippning hos frissan. Jag är värd det efter allt detta :) Men först ska jag härda ut denna dag, ännu ett möte på sjukan halv fyra och förhoppningsvis har pulsen inte blivit värre och jag slipper bli inlagd :) 

Hur kunde det bli såhär? Varför jag? Varför nu? Jag har inte tid att vara sjuk.


Bilder från min roliga tid på sjukan, ingen tv på rummet och ett trådlöst EKG som larmade direkt jag rörde på mig för pulsen sprang iväg.. 




Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela