carrobergstrom.blogg.se

Mitt liv i ord,

Godmorgon söndag

Publicerad 2015-03-22 10:31:22 i Allmänt,

Så var helgen på väg till sin ände, och jag har som vanligt inte gjort ett skit. Har en lång vecka framför mig och stressen börjar komma sakta men säkert. Så mycket att göra men så lite tid. Blir lite frustrerad över att vissa personer ibland inte tänker till och låter ist mig fixa allting. Nog för att jag blir glad över tilliten men min kropp tycker inte om stressen. Ska försöka ta ett möte med läkaren över telefonen imorgon så jag kan få medicin mot magkatarr, eftersom jag haft det förr kanske jag slipper dra från jobbet för att träffa läkaren. 

Hämtade ut Lukas doppresent igår, och lyckan i ögonen när han såg att det var alla babblarnafigurerna var underbar, det värmde hela vägen in i mitt hjärta <3  många säger att jag slösar för mycket pengar på min familj men jag ger hellre än får! Jag som aldrig kunnat ge något förr då pengar varit ett stort problem tycker det är ännu roligare att få ge tillbaka till alla nu istället. Jag är långt ifrån rik och tjänar inte mycket i månaden men jag kan faktiskt erkänna att jag är duktig på att hantera de pengar jag får :) 

Tänker avsluta detta med att skriva något roligt. Jag har alltid ångest över vad jag ska göra på somrarna då jag älskar att jobba och hatar att bara ligga hemma, men nu längtar jag till semestern då jag och bror med familj bokat både en resa till Mallorca och ULLARED :D En hel sommar tillsammans med mina  brorsbarn ska bli helt underbart då jag knappt haft tid att träffa dom. Förlåt min fina Nova för att jag knappt träffat dig det senaste året, men snart gumman <3 

"En fattig människa är inte den som är utan pengar, utan den som är utan en dröm"






Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela