carrobergstrom.blogg.se

Mitt liv i ord,

Godmorgon

Publicerad 2015-03-24 07:23:12 i Allmänt,

Den långa måndagen är över och jag slocknade vid 21.00 igårkväll. Helt slut i både kropp och hjärna. Dock så vaknade jag kl 04.00 i morse och kunde inte somna om så kommer bli en lång dag idag också. Tur vädret verkar bli bra idag, då är det inga problem att stänga på jobbet. Jag älskar att vara ute och ända gången jag är ute är typ på jobbet ;) 

Kan inte förstå att våren är här , tyckte nyss att sommaren gick mot sitt slut men nu är den snart här igen :D Men först ska jag ta mig igenom påsken och sen kan man fira in våren på riktigt :) 

"Det finns inga hemliga recept för framgång.
Det är resultatet av förberedelse, hårt arbete, och att lära sig från sina misstag."




Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela