carrobergstrom.blogg.se

Mitt liv i ord,

Härliga söndag?

Publicerad 2015-03-29 10:28:35 i Allmänt,

God morgon, 

Så var det söndag igen och ännu en arbetsvecka väntar. Förhoppningsvis en mycket bra vecka! 

Helgen gick i rasande fart, somnade tidigt i fredags och igår blev det all stars med Anna. Dock inte särskilt roligt då det inte fanns en ända människa man kände där. 
Idag funderar jag på att ta en vända på stan, får se om jag får med mig någon men skulle vara ganska skönt att åka dit själv också och få kolla i lugn och ro. Måste hitta några nya tröjor då dom jag har är urtvättade och fula! 

Blir ett kort inlägg då det inte finns så mycket att berätta , mitt liv är inte så händelserikt ;) 

"Vi kan inte välja ramen för vårt öde, men vad vi sätter in i den är vårt eget val."





Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela