carrobergstrom.blogg.se

Mitt liv i ord,

Hej fredag

Publicerad 2015-03-27 06:59:08 i Allmänt,

Äntligen är fredagen här och jag kan lova att den är efterlängtad. Behöver bara släppa allt och ta det lugnt. 
Ska vara med den person som ger mig mest energi just nu och det är Nova. Ska flörta lite med brorsan så jag får låna Nova några timmar och ta med henne på shopping och bio :) vi kan båda behöva lite nya kläder nu till sommaren ;) 

Veckan har gått otroligt fort även om jag varit äckligt trött och på riktigt dåligt humör hela veckan. Men idag känner jag mig full med ny energi så häxan surtant får stanna hemma ! 

Hoppas alla får en underbar helg, och får ni tråkigt så kan ni gärna komma till mig och städa upp efter bombnedslaget som råkade slå till hos mig :) 

"Man är inte alltid glad när man är snäll,
men man är alltid snäll när man är glad."




Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela