carrobergstrom.blogg.se

Mitt liv i ord,

Söndag morgon

Publicerad 2015-03-15 09:16:11 i Allmänt,

God morgon!

Blev väckt 06.00 av ena kissen som ville att jag skulle upp och öppna balkongen. Helt sjukt vad hon är envis för hon ger sig inte. Så det var bara att kliva upp. 

Denna helg har gått så fruktansvärt fort då jag mest sovit. Kroppen är nog inte helt återställd efter natten med kräk men nu är jag iallafall utvilad. Senare i eftermiddag är det dags för grillning hemma hos mamma tillsammans med brorsan, Elina och alla ungar. Som jag saknat Nova dessa veckor, har inte hunnit träffa henne sen jag gjorde operationen. Undra om hon kommer tycka jag ser konstig ut? ;) men innan dess så borde jag ta tag i bombnedslaget här hemma.. Suck! 

"Livet är inte ett problem som skall lösas
utan en verklighet som skall upplevas


Så mycket kärlek!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela