carrobergstrom.blogg.se

Mitt liv i ord,

Torsdag kväll

Publicerad 2015-03-19 18:42:32 i Allmänt,

Snart är det äntligen helg, känner mig helt slut i kroppen även fast jag sover 8-9 timmar varje natt. Har verkligen inte tid att åka på någon sjukdom, eller råd. Så även denna helg får spenderas i sängen med en massa te och kanske lite gotta. :)  tur bästa mamma lovat att bjuda på middag på lördag efter handlingen. Måste hämta ut min present till Lukas också, som jag tror han kommer bli helt överlycklig över. Är ju snart hans dopdag och det måste ju firas! 

Äntligen börjar ögonen bli helt återställda och jag slipper den dagliga huvudvärken !!! Så nu är det bara att boka ett återbesök hos läkaren så även han tycker att det går åt rätt håll :) men det får vänta tills nästa vecka. 

"Titta inte bakåt - det är inte dit du är på väg"




Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela